Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Pia Juntunen - 23 maj 2011 17:53

Sitter och försöker knyta ihop dom små trådändarna på sommarplaneringen gällande hem, hundar och jobb..ok, inte allt men iaf det som händer här i juni.

Så långt ser det ut som;


Jobbet; jobbar helgnätter fram till mitten av månaden och så ett par dagar efter det går jag på dagtid på en annan avdelning. Blir tufft att ställa om sig..men jaja, det går det med. I juli är det ju semester redan  . Och sen får man se om man ens får vara kvar..anställningen går ut juli/augusti.


Hundarna;

Pippi och jag åker på valläger norröver..bara hon och jag i några dagar med en massa får och lite andra människor/hundar. Ska bli riktigt roligt och spännande! Inte minst känns det också extremt viktigt att hon och jag får egentid (låter skumt..jag vet).

MH för I-barnen den 18/6 och Vim har också bokat röntgentid men beroende på om han känns helt fräsch i benet så får vi se om vi skjuter lite på det.

Ilo som skulle röntgas och också göra MH har börjat löpa så hon får vänta.

Försöka träna (och inte glömma anmäla) till några spårtävlingar och någon lydnadsklass i sommar med fokus på Flo och Snibb.


Jag- fyller år också så där planeras ett party men det måste bli senare i sommar.. Hinner inte med annars  .


Hem-skrapa och måla fasaden..och så avloppsbygget på det. Och byte av vindskivor..och jag är höjdrädd  .


Kennellägerplanering pågår också lite på halvfart..kommer en lista Carina vilken vecka som helst  .


Kanske skulle se till att skjuta lite för gossen också innan MH?? Och inte minst..sluta sitta och planera och bara börja genomföra!


Billigt blir det också...  



OK, får skämmas för att vara så i min egen hjärna  . Therese och Majje har ju tävlat i helgen dubbelt upp i lkl1. Och det är ju så nära nära..146p i fredags (har jag för mig) och igår 157,5p.. Snart så sitter det!!!!  


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards